02.11.2011

På eftermiddagen så blev det en spontantripp till IKEA, där jag träffade Erika! Vi vandrade runt och pratade om både det ena och det andra, innan vi hamnade i restaurangen för lite fika. Lite och lite, vi köpte två bakverk var och varsin lemonad! Vi resonerade att vi inte blir tjocka eftersom att vi fortfarande är tonåringar. Sedan vandrade vi vidare till matdelen av IKEA och hade nostalgi över allt juligt dem sålde, såsom glögg, rösti och pepparkakshus. Efter att jag hade betalat för ramen jag köpte (till en poster jag skapat åt Daniel), så gick vi över till ett stort Boots som låg på andra sidan parkeringen. Där gick jag lös och köpte allt sådant där tråkigt som jag behövde, t ex munskölj, torrschampo och make up remover. Så fort vi lämnade Boots så började det regna och när jag väl var tillbaka så öste det ned, men sådant är livet. Man kan inte alltid ha bra väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0