02.11.2011

Denna morgon har tagit snabba vändningar både till höger och vänster. Det började med att jag försov mig eftersom att mitt larm inte gick (dumma telefon) och med att pojken var väldigt grinig efter ytterligare en sen kväll. Jag sa åt honom på skarpen när han var otrevlig och iväg kom vi till slut. På vägen till skolan så ändrades hela dynamiken och han var ett litet charmtroll igen, vilket gjorde promenaden till skolan oerhört mycket lättare! När jag kom tillbaka så städade jag upp i köket och tog tag i badrummet och toaletten, för att nu ha en liten "chatta med Maja"-paus. Så småningom ska jag dra mig ner och vika tvätt innan jag börjar laga lunch till mig själv. Dagen består av lite småbestyr men i övrigt kommer det nog bli en ganska lugn och skön dag. Eventuellt en kväll hos Daniel också, om allt går min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0