07.11.2011

Jag måste ha vaknat på fel sida denna morgon för idag har jag bara varit frustrerad och frusen i stort sett hela dagen! I skrivandets stund så har jag en huvudvärk som har smugit sig på också. Men för att se livet från sin ljusa sida så är jag klar med moment 1 på Psykologi I och jag har ett skinande rent rum att sova i! Imorse blev det storstädning av hela huset så då passade jag på att göra mitt egna rum när jag ändå var i farten. Sedan hade jag tid för mig själv till jag skulle hämta pojken i skolan, vilket inte var det lättaste eftersom att han vägrade att gå med mig. Jag tappade mitt tålamod snabbare än jag brukar göra men till slut så kom han med. Efter ett tag så var han precis som vanligt igen, så det var inte så jobbigt trots allt. Till middag så lagade jag lax med curly fries (pommes frites som är böjda med grillkrydda på) och ångkokta grönsaker. Pojken gick sedan till scouterna och mamman och jag tittade på nyheterna. Man blir så ledsen när man ser reportage om den stora olyckan på M5 - usch!

Kommentarer
Postat av: mamma

Finns det inte pasta, ris el vanlig potatis?

2011-11-07 @ 21:27:37
Postat av: mamma

Finns det inte pasta, ris el vanlig potatis?

2011-11-07 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0