08.11.2011

Till min mammas stora glädje så kan jag meddela att vi åt ris till middag idag. I övrigt så har det inte hänt speciellt mycket! Jag har påbörjat moment 2 av Psykologi I (Kognition) och det är otroligt tråkigt. Jag gillade upplägget, boken och lärarna jag hade i moment 1 medan den nya boken bara är sjukt trälig och upplägget är konstigt. Dock så skickade min gamla lärare iväg min referens idag, så min ansökan skickas iväg så fort jag har betalat (kostar £22). Jag är sådär härligt nervös, full med förväntan! Jag har också gått vilse i Eastville park idag, för jag kände att jag var i behov av frisk luft. Efter 45 minuter så hade jag dock hittat tillbaka till huset, så det var inte så himla hemskt. Dessutom så är det en väldigt fin park! Nu ska jag packa ihop mina saker, för jag ska hem till Daniel och ha filmkväll alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0