09.11.2011

För tillfället så fördriver jag mest tiden med att "surfa på nätet" som man sa när jag var yngre, eftersom att jag är så otroligt hungrig att jag inte kan göra något vettigt. Dock är det för tidigt för att äta lunch, så jag måste vänta lite. Sedan har jag ytterligare ett träligt kapitel att läsa innan jag ska gå och hämta pojken i skolan. Känns inte så jättekul med tanke på att det regnar varannan minut här idag. Men det är några timmar kvar innan jag måste ut och då är det bara att bita ihop! Ikväll är jag ansvarig för middagen och det blir potatissoppa, eftersom att jag blev ombedd att göra soppa och jag såg att det fanns en hel del potatis - så varför inte? Det är en sak jag gillar med mitt jobb, jag har alltid möjligheten att utveckla mina matlagningskunskaper eftersom att jag får fria tyglar när det är min tur att laga middagen. Imorgon ska det bli något med köttfärs till exempel, och eftersom att jag gjorde köttbullar förra veckan så ska jag tänka ut något nytt och spännande! Kanske chili con carne?

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Hej !

Googlar du efter recept eller tog du med dig hk-boken.Roligt att följa ditt liv på bloggen.fräs potatisen i olja och låt den koka länge på låg värme så blir den jättegod.Runda av med någon msk grädde på slutet.

Kram Lena

2011-11-09 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0