10.11.2011

Det blev ingen dusch för min del, frustrerande nog, eftersom att det inte fanns något varmvatten! Inte mycket att göra åt den saken, så jag bet ihop och fortsatte min dag. Jag lyckades, på sista försöket, sätta 10/10 på veckans quiz! Det var dock mycket svårare än jag hade trott, så jag fick kämpa lite men jag är nöjd och glad med det slutgiltiga resultatet. Till middag så bestämde jag mig för att göra enchiladas och det uppskattades av alla, så det var väldigt trevligt! Jag fick också veckans lön, så imorgon ska jag kila iväg och köpa frimärken (ligger trots allt ett litet post office på andra sidan vägen). På tal om imorgon så slipper jag göra allt det jobbiga som jag annars hade behövt göra, eftersom att pojkens mormor är på besök; så hon tar honom till skolan, hämtar honom från skolan och lagar middag. Ska bli väldigt skönt med en ordentlig slappdag för min del - lite jobb, inget plugg och mycket vila. Jag är fullständigt slutkörd!
Och sist men inte minst, ett stort grattis till min syster Hannah som nu har fått sig ett jobb på Irland! Så stolt över dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0