10.11.2011

Det har då inte varit en speciellt jobbig vecka men på någon vänster så har den sugit musten ur mig ändå. Efter att jag var klar med morgonsysslorna så damp jag ned i min säng och där sov jag i över en timme nu på morgonkvisten. Mycket skönt och välbehövt! Jag tänkte göra veckans "quiz" i kognition alldeles strax men jag är lite nervös eftersom att jag behöver ha 9/10 rätt för att klara det. Å andra sidan så har jag fem försök på mig och ingen tidsbegränsning, så jag borde kunna klara det (tycker jag). Efter det lilla testet så blir det ett avsnitt av Psych medan jag tar tag i lunchen, för därefter behöver jag duscha - fann gröt i mitt hår denna morgon - och gå och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0