12.11.2011

Helgen är nästan över men jag misströstar inte för det! Jag har laddat upp för en kväll med mig själv som sällskap framför diverse tv-serier och med godis att mumsa på. Igårkväll hade vi nämligen Svensk tjejkväll ute på krogen och även om jag inte kom hem speciellt sent, så var jag ganska slut idag. Men det hindrade mig inte från att göra Gloucester Road med några andra Au Pairer. När vi började var vi tio stycken men hälften av oss gick runt med sura miner redan innan vi hade nått Gloucester Road, så dem försvann ganska snabbt. Men lika bra var det, för vi andra fem hade en jättetrevlig dag! Solen sken och alla var på bra humör. Jag och Erika bestämde oss även för att äta middag innan vi skiljdes åt, vi hamnade på ett litet thai ställe där jag äntligen fick min efterlängtade Pad Thai! Lyckan var som gjord för min del. Imorgon blir det en lugn dag med Daniel (som idag är och ser England - Spanien på Wembley Stadium).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0