13.11.2011

Glad fars dag till min egna älskade pappa (om han nu, mot förmodan, skulle läsa detta)! Idag är jag löjligt trött, rent utsagt slutkörd - både mentalt och fysiskt. Konstigt nog så ser jag ändå fram emot att påbörja en ny vecka med jobb och slit! Inte för att mitt jobb är speciellt motigt, men det ska bli skönt att känna att jag bidrar med någonting eftersom att jag i princip varit ledig nu i tre dagar. Inte mig emot men jag längtar efter att få ta tag ordentligt i lite städning, tvätt och matlagning faktiskt. Måste blivit arbetsskadad redan..? Men på tisdag jobbar jag bara morgon eftersom att jag och Daniel åker till London vid 13-tiden för att kunna se Sverige mot England på Wembley stadium! Eftersom att England vann mot Spanien igår så är jag lite orolig nu, men Daniel har lovat att vara snäll om dem skulle vinna över oss på tisdag. Fast å andra sidan, de har inte vunnit över oss sedan 1968, så varför skulle de vinna nu? Jag är absolut inte fotbollsintresserad men detta ska bli otroligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0