14.11.2011

Idag är det tre månader kvar till alla hjärtans dag men inte bara det(!), det är även min älskade mammas födelsedag idag! Grattis mamma! Om lite över två veckor så är jag tillbaka i Sollentuna och då ska hon få sin födelsedagspresent. Annars så är idag bara en helt vanlig dag. Jag slappar lite efter att ha storstädat köket och ger mig själv en välförtjänt paus innan jag måste ta tag i skolan och mera jobb. I den pausen inkluderas även lunch, vilket är vad jag alltid ser fram emot efter morgonens sysslor - jag gillar verkligen mat! Dessutom så vill jag äta mer och mer i och med vinterns ingång. Jag är trött, frusen och hungrig mest hela tiden. Fast jag har inget emot att få gå ide lite såhär på vinterkvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0