15.11.2011

Imorse fick jag en härlig sovmorgon! Vilket inte blev lika utnyttjad som jag hade hoppats på, eftersom att jag har åkt på en öroninflammation. Jag kan inte ligga på vänster sida eftersom att mitt vänstra öra gör otroligt ont, så jag vaknade ett antal gånger under natten. Småtrött, hängig och i smärta så sitter jag vid middagsbordet efter att ha vikt tvätt. Tänkte stoppa in en till omgång i tvättmaskinen, städa upp lite och städa toalett/badrum innan jag lagar lunch till mig själv. Vid 13.30 så hämtar Daniel mig och sedan far vi till London! Förhoppningsvis så har mitt öra sluta värka innan dess men man vet aldrig. Jag får försöka boka ett besök hos doktorn imorgon, mer än så kan jag inte göra. Nu måste jag återgå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Hej åse !

Du har inte sovit för hårt på ena sidan då ?

Ha en kul kväll i London. Skulle också vilja gå på matchen.

Kram Lena

2011-11-15 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0