16.11.2011

Hela dagen har jag legat i sängen och vilat. Otroligt tråkigt men precis vad jag behövt. Det enda som oroar mig är att jag hamnar efter i skolan! Dock så finns det inte mycket jag kan göra, jag är i otrolig smärta och fullständigt slutkörd. Men jag har även en underbar värdmamma, hon är verkligen den bästa. Hon var just uppe och frågade mig om det var något hon kunde hämta åt mig, om jag ville ha middag och så erbjöd hon sig att köpa värktabletter åt mig. Jag är så himla glad att jag har hamnat rätt denna gång! Jag har dåligt samvete över att jag inte jobbar men jag har fått en sjukdag och gjort det lilla jag har kunnat göra idag ändå. Förhoppningsvis så är jag frisk snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0