16.11.2011

Efter fem timmars sömn så hasade jag mig upp ur sängen, med otroligt ont i örat och ögon som värkte av trötthet. Dock så gav mamman mig en sjukdag idag, så jag ska ligga i sängen hela dagen och inte röra en fena. Jag ska börja med att sova (satt ett larm på kl 11) och sedan bara vila. Inget jobb, inget plugg - bara försöka bli frisk. Detta inlägg kommer bli otroligt kort då jag inte har mycket att säga. Matchen igår var spännande men Zlatan var förstörde första halvlek genom att vara en lat jävel. England fick in sitt mål i 36e minuten men Isaksson gjorde ett bra jobb ändå! Han fångade många bollar och andra halvlek så var Sverige på g! Men vann gjorde vi ändå inte, sådant är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0