17.11.2011

Fortfarande en otroligt smärtsam öroninflammation. Dock börjar den dämpa sig känner jag, då svullnaden runt örat har gått ned. Jag har fått förklarat för mig att det är sällsynt att de ger ut antibiotika för öroninflammationer här, så jag vet inte huruvida jag ska gå till doktorn eller ej. Det är en ganska lång promenad och jag är helt utmattad fortfarande. Jag överväger att ringa och fråga receptionen, men de lär väl inte kunna svara på det heller antar jag. Daniel hade öroninflammation förra veckan och han blev tillsagd att äta en massa ibuprofen. Nej, nu ska jag nog ta tag i att ringa doktorn och sedan göra lite lunch, redan sovit bort tre timmar av min dag och känner att jag borde sköta lite jobb trotsallt.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Åh, det är så himla jobbigt. Krya på dig!

2011-11-18 @ 08:09:06
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0