20.11.2011

Först och främst så ska ett grattis fyras iväg till min storasyster som blir 22 år idag! Jag pratade med henne imorse och det fick mig att inse hur mycket jag saknar henne. Men om exakt 10 dagar så får jag träffa henne igen för det är då hon hämtar mig och Daniel på Arlanda! Jag är så otroligt exalterad och hoppas att tiden går jättefort, för jag har hemlängtan. Ingen jobbig hemlängtan, bara sådan där härlig och kärleksfull längtan efter att få träffa min familj och mina vänner. Det ska också bli skönt med en ordentlig paus från allt jobb och all skola, jag har nämligen en jobbig vecka framför mig. Jag har dubbelt så mycket skolarbete eftersom att jag var sjuk förra veckan men jag har också en massa (och jag menar massa) jobb att sköta av precis samma anledning. Dock så är det skolarbetet jag ser minst fram emot eftersom att det är har blivit så tråkigt! Fast jag har fått mina nya glasögon nu och den nya brytningen i dem är fantastisk, kan se saker så klart. Jätteskönt att ha ett par bågar som sitter på plats också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0