21.11.2011

Efter en slitsam städmorgon och en härlig dusch, så sitter jag framför min laptop utan att ha klätt på mig ännu. Detta av den enkla anledningen att jag inte orkar resa mig upp för att hämta min deoderant samtidigt som jag vägrar att klä på mig utan att ha använt den. Vilket dilemma! Ute så regnar det, så jag är nöjd och glad härinne i värmen, om än ganska trött. Jag kunde nämligen inte somna igår eftersom att jag var så trött igår eftermiddag att jag råkade somna i Daniels säng och han lät mig sova på, så igår somnade jag inte förrän efter midnatt! Men jag ska undvika att ta en tupplur och istället sova tidigt ikväll, annars kommer det att bli ett dåligt mönster av tupplurer, sena kvällar och tidiga morgnar. Veckan framöver är fylld av skolarbete och jobb men först så ska jag belöna mig själv med det senaste avsnittet av Desperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0