22.11.2011

Denna morgon vaknade jag, övertygad om att det var Fredag. När jag insåg att det bara var Tisdag så blev jag småsur och i efterhand så ser jag det som ett dåligt tecken eftersom att sedan jag klev upp så har alla dem där små sakerna gått fel. Just nu ligger jag och vilar framför det senaste avsnittet av How I met your mother, väldigt chokladsugen. Utöver att läsa ett kapitel om Attention, göra ett quiz och ta hand om tvätten så har jag inte så mycket att göra idag. Det ska bli ganska skönt dock, för jag känner mig slutkörd och i behov av en ordentlig semester! Imorgon är det en vecka till jag påbörjar min resa hem (med ett stopp i London) och förhoppningsvis är en weekend hemma precis vad jag behöver för att känna mig utvilad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0