24.11.2011

Dagen började bra, min ilskna energi övergick till sprudlande energi så fort musiken satte igång i hörlurarna och jag var utomhus. Det höll i sig fram till ca kl 15, efter dagens andra promenad. Jag kan inte underhålla mig själv mer nu, jag tror att jag dör av tristess. Veckans skolarbete är avklarat, städningen är avklarad, jag har tagit två promenader (och det är för övrigt mörkt ute nu) och kollat på diverse tv-serier. Fast idag är första dagen på länge som jag mår riktigt bra på. Om man bortser från att jag är uttråkad, så mår jag toppen! Jag önskar bara att det fanns något som jag kunde hitta på. Fast å andra sidan har jag mig själv att skylla, på sistone så har jag bara låtit mitt sociala liv glida mig ur händerna - främst på grund av sjukdom och denna vecka på grund av stressen som sjukdomen skapade. Men det ska bli ändring på det! Jag ska ta tag i mitt liv, för jag lever bara en gång och det är lika bra att göra det bästa av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0