24.11.2011

Om exakt en vecka så är jag tillbaka. Jag får träffa min mamma, pappa och syster - kan det bli bättre? Jag är tveksam, för jag har saknat dem något otroligt på sistone. Det hela har nog överdrivits lite av det faktum att mina p-piller inte fungerar för mig längre, de sista veckorna har jag känt mig grå, urtvättad och ledsen precis hela tiden. Småsaker har fått mig att gråta som ett barn och mitt humör har varit allt annat än stabilt. Dock så har jag en fantastisk värdmamma som jag kan prata med sådant om; hon är så öppen, omtänksam och snäll! Idag har jag dock slagit ett slag för förändring, för idag bytte jag p-piller (var nämligen på min sista karta och sedan skulle jag byta ändå). Jag vet inte om det är en placebo effekt men jag känner mig energisk idag! Mer åt det ilskna energiska hållet än något annat, men jag tar emot all energi jag kan få för jag har knappt haft någon på sistone. Snart ska jag ta med mig återvinningsflaskor och plastpåsar och gå till Morrisons för att återvinna lite. Pojken sover hos sin pappa idag och värdmamman lagar middag, så jag har en ganska lugn dag framför mig. Jag tänkte utnyttja det genom att gå ut och röra på mig såhär på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0