25.11.2011

Jag börjar snart dra ut håret på mig själv i ren stress. Mitt personal statement behöver vara inlämnat senast onsdag, och tidigare så var jag nöjd och glad med vad jag hade åstadkommit. Min gamla mentor gav mig lite feedback och trots att vad han nämnt är bra kritik, så vet jag inte riktigt hur jag ska applicera det. Det finns inte tillräckligt med utrymme (då 4000 karaktärer är maximum) och jag vet inte hur jag ska väva in det. Jag har ändrat det lite och helt plötsligt känner jag mig bara fullstädigt missnöjd med allt jag skrivit. Jag vill bara skicka iväg det nu, så att jag slipper tänka på det mer. Mina betyg är mer än tillräckliga, jag har en bra referens (hoppas jag) och förhoppningsvis så är mitt personal statement tillräckligt bra. Jag är trött på detta slit nu, kan det inte bara vara över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0