26.11.2011

Igår trodde jag skulle bli en sketen tråkdag, men ack så fel jag kunde ha. Jag började med att träffa Daniel för att äta lunch med honom, därefter träffade jag Erika och vi kollade på julklappar (jag är nu helt klar!) i lite olika affärer runt Cabot Circus. Jag tog sedan bussen till IKEA och Tesco, för att småhandla lite innan jag vandrade hemåt. Planen var att jag och Erika skulle ha tjejkväll men det var ännu oklart om hon behövde sitta barnvakt eller ej, så först vid 19-tiden kom det fram att vi kunde ses. Efter mycket om och men (jag låg ju ändå och myste i sängen med choklad), så bestämde vi oss för att ses i stan för en liten cocktailkväll. Sagt och gjort, vid 20.15 träffades vi utanför Primark och efter att ha spanat runt lite, så hamnade vi till slut på Eton igen. Att börja med varsin Mudslide var ett givet val (Baileys, Tia Maria, mjölk, grädde och chokladpulver) eftersom att den smakar som oboy! Där satt vi i några timmar och snackade skit utan att någon förstod oss, och det var så himla härligt. Jag kommer verkligen att sakna henne när hon åker hem om 3 veckor! Vi hade också turen att få skjuts hem eftersom att Daniel skulle släppa av sina kompisar i stan, så det blev en tidig men trygg hemgång för oss båda. Jag kom i säng vid 1-tiden eftersom att jag var ganska så seg på att gå och lägga mig och vaknade igen vid 8.30-tiden. Snart kommer Daniel att hämta upp mig, för idag ska vi åka till Cheddar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0