28.11.2011

När mitt larm gick imorse så vägrade jag att tro på att det redan var morgon, det kändes nämligen bara som att jag hade tagit en djup tupplur på sisådär 10 minuter. Jag har tagit tag i morgonens sysslor, för att nu mysa på mitt rum med en sovande katt. Jag har lovat mig själv att undvika tupplurer under veckan men jag kan inte förstå hur jag ska orka plugga utan att få ta igen lite sömn först. Jag sitter nästan och sover framför min laptop just nu! Idag händer det inget speciellt, utan det blir en helt vanlig Måndag och jag kommer nog spendera den med att längta efter att få åka hem. Inte för att jag vantrivs, tvärtemot men jag hörde något om snö där hemma (okej, jag såg det på Facebook) och hemlängtan är nu ännu större! Dock betvivlar jag att snön ligger kvar när vi väl dimper ned på Torsdag men man kan alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0