29.11.2011

Idag har jag en massa härligheter planerade, så trots att jag är otroligt trött så ska jag hålla humöret uppe. Som det ser ut nu så kanske jag slopar att plugga idag (och tar det imorgon istället) eftersom att jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med det hela rent tidsmässigt. Ursäkter, ursäkter, jag vill helt enkelt bara ta en dusch, krypa upp framför Hart of Dixie och Gossip Girl, för att sedan göra mig i ordning för lunchen med Angelica och sedan blir det eventuellt en fika med Erika. När jag kommer tillbaka så har jag lite tid att börja plugga, innan jag måste laga middag, så jag kanske bara skjuter på pluggandet idag. På tal om plugg, så gjorde jag en sen anmälan till Statistik (7.5 HP) till i vår, mest för att hålla igång hjärnan om jag nu skulle välja att läsa Psykologi på Universitetet. Min ansökan skickas iväg imorgon, jag är himla nervös! Det ska samtidigt bli väldigt skönt att få det avklarat inför hemresan, en hel helg fylld med bara roliga saker.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina "the goddess of the autumn" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-29 @ 10:15:56
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0