30.11.2011

Efter en blåsig och regnig dag igår, så skiner solen idag! Jag ser det som ett mycket gott tecken, eftersom att jag lyckades sätta 100% på veckans quiz på andra försöket, och har nu betalat och skickat iväg min universitets ansökan. Om 9 timmar blir jag hämtad av en viss pojkvän och så far vi till London, trots generalstrejken som pågår, eftersom att vi imorgon flyger hem till Sverige! Men innan dess ska jag packa klart, städa rummet, laga lunch och sedan middag och handla smör. Inte i den ordningen, men vad spelar det för roll - det blir en bra dag! Speciellt eftersom att imorgon får jag träffa mina föräldrar, min syster och mina gamla lärare igen, jag har saknat dem alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0