01.10.2011

Det är Oktober och jag sitter på sängen och gör mig i ordning för dagens äventyr. Först och främst så ska jag åka med familjen till stan eftersom att pojken ville handla en present till sin mamma och mamman måste uträtta ett ärende. Efter vi har varit i stan så ska jag börja göra mig i ordning för kvällens bal! Daniel hämtar upp mig vid 17.30 och så ska jag byta om hemma hos honom eftersom att jag behöver hjälp med min klänning. Så det handlar om att få ordning på håret, hyn och allt smink innan dess helt enkelt! Jag ser fram emot kvällen även om jag inte kan dansa i överhuvudtaget. Menyn är vegetarisk soppa, bellied pork (dvs roast pork belly) och sedan cheesecake - jag ser mest fram emot efterrätten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörde att efterrätten var en besvikelse.

2011-10-02 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0