03.10.2011

Förra veckan så var jag lite (läs: jätte) emotionell och det gjorde en helt okej/ganska bra-vecka till en vecka som jag bara vill ignorera såhär i efterhand. Idag är en ny dag och jag har bestämt mig för att skriva ned allt jag är glad över, för att kunna se det ljusa i vardagen istället! En bra påminnelse till mig själv så jag kommer ihåg hur bra jag egentligen har det. Så här är saker som gör mitt liv extra bra:

- Att min familj är så otroligt underbara och älskvärda
- Att jag har en sådan fantastisk pojkvän som Daniel
- Att jag trivs bra med att jobba för och bo hos denna familj
- Att jag har möjligheten att studera ett ämne som jag älskar
- Att jag faktiskt fick mitt International Baccalaureate Diplom
- Att jag har mitt välmående i behåll och grymma framtidsmöjligheter
- Att jag har möjligheten att bo i Bristol och kan umgås med min vän James
- Att jag har grymt bra vänner/bekanta hemma i Sverige som är värda att sakna


Mitt liv är riktigt bra - precis som det är, ibland krävs det bara en liten lista över alla bra saker som finns i det.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Okej Åse !En fråga heter pojken James du har ansvar för eller är det en kompis förutom Daniel ? i så fall vad heter sonen i familjen ? Kram Lena

2011-10-03 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0