05.10.2011

Regn, gråa moln och kyla. Jag är frusen, kall och omotiverad men trots det så har jag nästan tagit mig igenom dagens kapitel i psykologi. Idag är helt enkelt en dag som alla andra dagar med de vanliga vardagssysslorna och plugg. Jag försöker motivera mig själv med att det snart är fredag men höstvädret drar definitivt ned på humöret! Jag blir väldigt rastlös av att bara sitta hemma och läsa om olika teorier inom psykologin till höger och vänster men å andra sidan gör vädret mig inte speciellt sugen på att gå ut heller. Jag har helt enkelt en ganska medioker dag idag men sådant är livet. Jag får försöka ta och rycka upp mig lite så att jag kan bli klar med kapitlet snart, det är bara 10 sidor kvar!

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Hej !

Det låter lite tufft men du kommer vänja dig. Du har ju läst så mycket på gymnasiet. En strategi man kan ha är att läsa inledning och sammanfattningen först innan man angriper boken. Speciellt bra om den är svår eller tråkig.

Kram Lena

2011-10-05 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0