06.10.2011

Jag vet att jag borde plugga. Det vore så lätt, ett enda kapitel och veckans skolarbete är över. Jag kan dock inte förmå mig att ens nästan vilja öppna boken idag. Jag sitter uppflugen på en hög pall i köket och spelar wordfeud istället. Jag är frusen, stel och vill bara mysa i min säng. Däremot så vet jag att jag måste pallra mig till Morrisons (mataffären) för att handla ingredienser till middagen. Det verkar inte lika jobbigt som att plugga eftersom att solen skiner idag. Till skillnd från igår, då det öste ned hela dagen och som mest när jag skulle gå för att hämta pojken i skolan. Idag hämtar pappan honom i skolan dock och jag är ansvarig för middagen och lite barnpassning eftersom att mamman kommer tillbaka först vid 19. Sedan vill jag krypa upp i sängen med Marian Keyes "Rachel's Holiday" och bara mysa.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

HOPPAS DIN SÄNG ÄR SKÖN OCH RUMMET TREVLIGT.

KRAM LENA

2011-10-06 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0