09.10.2011

Efter en mysig och skön helg av att göra ingenting alls så är jag tillbaka hos familjen igen. I fredags så träffade jag Daniel för att lunch med honom, vi tänkte äta Asiatiskt men vi hamnade på Subway eftersom att den Asiatiska restaurangen hade stängt. Sedan shoppade jag lite på egen hand, innan jag träffade min vän James och vi tog en trevlig fika ihop innan James åkte till scouterna och jag hem till Daniel. Daniel och jag gjorde egentligen ingenting speciellt i helgen, vi fortsatte att jobba på hans rum genom att sätta ihop hans garderob (från IKEA såklart), flyttade in en bokhylla i hans rum, köpte en sopkorg och en tvättkorg. Sedan så åt vi Thai Takeaway från ett ställe jag såg när jag satt på bussen på väg hem till honom, det var riktigt gott! Vi såg filmen "40 year old virgin" eftersom att 1) den kostade bara 3 pund och 2) ingen av oss hade sett den, fast det visade sig sedan att jag hade sett den. Idag var vi också på IKEA (för att köpa tvättkorg), så då passade vi på att äta köttbullar - kändes precis som att vara tillbaka hemma i Sverige. Det var en väldigt lugn men mysig kväll och efter all flytt-stress vi båda gått igenom så var det skönt att ha lite kvalitetstid ihop. Jag tror även vi båda behövde en lugn helg för att kunna varva ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0