11.10.2011

Igår när jag skulle hämta pojken i skolan så hade vi en liten olyckshändelse på vägen hem, i form av en nummer två i byxan. Jag lugnande ned honom och försökte få honom att förstå att det inte var någon fara medan jag ringde hans mamma (hon var som tur var hemma just då). Idag är han "hemma sjuk" eftersom att skolan vill att barnen som har problem med magen ska vara hemma i två dagar. Han klagade även på magont imorse, så hemma är han. Alldeles nyss så kom han upp och ville spela Dr Who med mig - väldigt härligt att han trivs så bra i mitt sällskap. 
På tal om att trivas bra i varandras sällskap så satt jag och mamman och pratade om allt mellan himmel och jord i närmare 1.5 timme igårkväll när pojken var på scouterna. Det är så himla kul att vi kommer så bra överens, det får mig verkligen att trivas här. Dem verkar också uppskatta att ha mig här, vilket mamman indikerade igår när hon sa till pojken att dem gillar mig och att jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0