12.10.2011

Exakt fyra månader kvar till jag blir 20 år gammal. Jag ser verkligen fram emot det! Det är sådant som jag får försöka peppa mig själv med när vädret är grått, kallt och vått. Brittiska hus är dåligt isolerade likaså, så jag fryser alltid inomhus numera. Otroligt frustrerande eftersom att det är svårt att koncentrera sig och svårt att slappna av. Idag har jag lite mer tvätt att sköta, ett kapitel att läsa och en middag att laga. Det blir en väldigt lugn dag men det känns rätt, för jag har varit lite 'under the weather' sedan i Lördags då jag vaknade tidigt med väldigt ont i magen. Utöver att jag känner mig trött och frusen idag, så mår jag bra!

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Hej Åse !

Spring iväg och köp ett tunt flicce-ställ eller ett par strumpbyxor modell tjockare.Hösten är ju här.

Kram Lena

2011-10-12 @ 14:27:08
Postat av: lena rose´n

Förresten ! Vad är det som du ser framemot när du fyller 20 år förutom fest och presenter ? Kan vara intressant och höra skillnaden om det är någon mellan 20 åringen 1978 och 20 åringen 2011.

Ta det en dag när du har tid och känner för att skriva.

Kram Lena

2011-10-12 @ 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0