13.10.2011

Idag har varit en bra dag! Det är så många små saker som har gjort denna dag, som startade dåligt utan någon sömn alls, till en riktigt bra dag. Här följer en liten lista på vad som gjort denna dag så bra:

- Jag fick sova ikapp på morgonkvisten och vakna utvilad igen
- Jag läste klart kapitlet i psykologi och är nu ikapp med kursen
- Jag har bokat in en fika med en Svensk Au Pair på Tisdag
- Jag har bokat in en lunch med en Tysk Au Pair på Fredag
- Jag har fått kontakt med en Italiensk Au Pair som jag ska träffa nästa vecka
- Idag så sken solen och det var till och med ganska varmt
- Att jag ska få träffa Daniel ikväll och han har äntligen fått sin present
- Jag mailade idag en kör som jag skulle vilja gå med i
- Sist men inte minst, jag blev godkänd på min andra tenta

Alla dem små sakerna har gjort min dag till en riktigt härlig dag. Idag är jag glad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Så glad din mamma också blir

2011-10-13 @ 22:23:41
Postat av: lena rose´n

Va bra Åse otroligt mycket du hunnit med och vad roligt med andra tentan att du klarade den också.

Kram Lena

2011-10-13 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0