13.10.2011

Igår var en dag fylld av tårar som jag helst bara vill glömma bort. Idag är en ny dag och ett steg närmare helgen. En helg som består av en kväll med Daniel, en shoppingrunda med James och ett biobesök med Daniel (vi ska se Crazy, Stupid, Love). Hitills idag har jag inte gjort någonting speciellt alls, jag har gjort dem vanliga morgonsysslorna, pluggat lite men framför allt sovit. Jag brukar inte ta en tupplur under dagen men katten höll mig vaken från ca 02.30 till 06.10 imorse eftersom att hon är van vid att vara ute under natten men i natt var hon i mitt rum. Hon krafsade på spegeln, hoppade i min säng, lekte med mina fingrar när jag sov och så vidare. Jag sov helt enkelt inte speciellt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0