18.10.2011

Skitmorgon. Idag har jag haft en dålig morgon. Jag vaknade, otroligt trött, med värkande ögon och ont i hela kroppen. Mina smalben, mina höfter och min rumpa är fullständigt slutkörd efter gårdagens ofrivilliga motion. Efter att jag slog i skenbenet i diskmaskinen (vilket gjorde helvetiskt ont), så insåg jag att ett Dr Who kort hade hamnat i tvättmaskinen och när man väl startat den så går den inte att öppna. Efter jag var klar med morgonens sysslor så gick jag bara och la mig igen, det kändes totalt "ovärt" att vara vaken en morgon som denna. Idag ska jag dock träffa Erika för lunch, så förhoppningsvis blir dagen någorlunda bra till slut. Ikväll ska jag sitta barnvakt också, men det är först efter läggdags för pojken, så det handlar mest om att vara vaken och lyhörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0