19.10.2011

Kroppen värker fortfarande men idag är jag bara glad. Jag slapp morgonrundan till skolan och då det börjar bli riktigt grått, vått och kallt här så gjorde det mig ganska glad. Jag är nämligen ingen morgonperson innan solen har stigit upp och det tar ett tag innan den syns till! Efter morgonens bestyr så gick jag och la mig igen, eftersom att jag satt barnvakt till ganska sent igår. Jag måste erkänna att jag fortfarande inte har öppnat psykologiboken denna vecka men däremot skrev jag mitt tredje stycke på mitt Personal Statement! Jag var mer på ett skriv-humör än på ett läs-humör idag, så då passade jag på att använda den energin för att skriva. Jag sitter nu och klurar på hur jag ska påbörja mitt fjärde stycke och det står lite still, jag har svårt att koppla ihop slutet av det ena stycket med början av nästa stycke. Men det är inte bråttom, för jag har inga andra bestyr förrän vid halv fyra då jag ska hämta pojken i skolan och sedan börja laga middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0