20.10.2011

Efter att ha kämpat mig igenom ett kapitel i psykologiboken (som jag nu inte ens kommer ihåg vad det handlade om), så satt jag mest och myste i min säng. Njöt lite av att jag för en gångs skull inte var frusen! Efter att pojken och hans pappa kom hit så var jag tvungen att pallra mig iväg till mitt doktorsbesök. Det gick förvånansvärt bra och alla var väldigt trevliga och hjälpsamma. Tydligen har jag en lätt urinvägsinfektion och problemen jag har haft med magen kan antingen bero på IBS (Irritated Bowel Syndrome) eller att jag inte tål gluten. Jag fick en tid för att ta blodprov, för att kunna utesluta eventuell gluten intolerans och sedan ska jag träffa doktorn igen om ca 1.5 vecka. Då ska vi prata om hur vi ska följa upp med vilka resultat som än har kommit fram till dess. På vägen tillbaka från doktorn så ringde jag mamma och berättade om allt som hade hänt för att hålla henne uppdaterad om mitt välmående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0