20.10.2011

Efter en mysig kväll med Daniel så vaknade jag utvilad och glad. Igårkväll så mådde pojken dock inte så bra, så det fanns en risk att jag inte skulle kunna träffa tjejerna (Erika och Emilia) idag. Imorse mådde han bra och jag meddelade dem att jag kunde träffas! Dock så ringde mamman alldeles nyss och berättade at han inte mår så bra men han är i skolan ändå. Det innebär att jag måste stanna här utifall att skolan skulle ringa, så jag var tvungen att berätta för tjejerna att jag inte kan träffas. Idag måste jag helt enkelt sitta inne hela dagen med min psykologibok och ta tag i tråkigheter istället för att umgås med två svenskor. Det känns ganska torftigt men sådant är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0