21.10.2011

Idag känner jag mig sådär mysigt seg. Jag fryser inte, utan halvligger bara i sängen med min laptop och njuter av att det är Fredag. Idag ska jag träffa en Au Pair som heter Hannah och vi ska äta lunch ihop, något som jag verkligen ser fram emot. Vad som är ännu bättre är att mamman erbjöd sig att skjutsa mig in till stan så att jag slipper betala 4 pund för en Day Rider på bussen! Eftersom att det i princip är helg för min del nu (pojken åker till sin farmor idag) så tänker jag belöna mig själv med en pluggfri dag. Efter lunchen så ska jag åka, eller rättare sagt - ta bussen hem och sedan gå, till IKEA och köpa glögg. Jag ska nämligen på scoutmöte ikväll och det är "Drinks of the world/Lego night", så jag ska ta med mig den exotiska drycken glögg. Som förhoppningsvis finns att köpa på IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0