25.10.2011

Idag är däremot en otroligt seg och tråkig dag. Ute så är det grått och regnigt, jag är trött och omotiverad. Jag tog mig nästan igenom hela kapitlet av "Psychological Disorders" (väldigt intressant) innan jag gav upp och därefter återgick jag aldrig till att plugga. Jag är frusen, trött och har mensvärk - det är väldigt svårt att finna motivationen under en dag som denna. Kvällens plan är att laga middag, prata med mamman om att få betalt på torsdag istället för fredag och sedan krypa upp i sängen med min laptop. Titta lite på tv-serier jag tycker om och så prata på skype med min bästa vän Maja.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Då hade vi en likadan dag igår, förutom att jag var tvungen att sitta på jobbet och pilla på räkningar istället för att läsa psykologi. Och inte pratade jag med Maja heller haha.

2011-10-26 @ 10:57:30
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0