26.10.2011

Om lite mer än en månad så dimper jag och Daniel ned på Svensk mark och jag är redan nu så otroligt exalterad! Jag är så glad att han bestämde sig för att åka med mig hem eftersom att det finns så mycket som jag vill visa honom. Redan nu har jag börjat klura på vad vi ska hitta på under dem fyra (eller tre och en halv) dagarna vi är där! Självfallet vill jag visa honom Sollentuna, men jag tänker också ta honom till Stockholm; Gamla Stan, Slussen, Djurgården och ett besök på Skansen. Vi ska ha en middag med mina vänner, beställa pizza från min favoritrestaurang och gå ut på en Svensk krogrunda. Innan vi åker hem så tänkte jag ta med honom på en fika hos min farmor och farfar som är en härlig söndagstradition. Kanske resten av min släkt dyker upp likaså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0