27.10.2011

Jag valde att börja denna dag på ett bra sätt, jämfört med gårdagen, för att peppa mig själv. När jag vaknade så öste regnet ned på takfönstrena men jag och hade det mysigt under täcket, så jag kunde inte klaga. Jag började sedan min dag med en härlig dusch med mitt banan schampo & balsam, äpple tvål och hallon body scrub. När jag kom ut så luktade jag som en frukt & bär-cocktail! Jag klädde på mig och åt en ordentlig frukost i form av flingor med sojamjölk och två mackor. Jag städade, hängde tvätt och satte mig sedan för att skriva på mitt Personal Statement. Jag har bestämt mig för att söka både Psykologi och Lärare här i England, så jag måste få klart två Personal Statement på en relativt kort tid så det gäller att satsa ordentligt nu. Plus att jag har en stor tenta nästa vecka, så jag måste börja plugga inför det också. Men ikväll så träffar jag Daniel igen och vi ska ha en mystorsdag, det blir bra tror jag.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Härligt med frukt och bär :D Jag har en jordgubb-body scrub som jag tillber! Haha.

2011-10-27 @ 15:11:26
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0