28.10.2011

Glada nyheter för.. well, mig! Jag har kommit på vilka universitet jag tänker söka till (Bath Spa, Gloucestershire, Plymouth och Bournemouth) och mitt första utkast av mitt Personal Statement är klart. Jag får bara skriva ett Personal Statement visade det sig, så nu gäller det anpassa det jag redan har - vilket inte borde vara allt för svårt. Hoppas jag?! Idag är det en härlig och solig Fredag och jag har en massa saker planerat! Först ska jag träffa Daniel för att äta lunch ihop, sedan ska jag till optikern och därefter ska jag träffa Emilia. Emilia och jag ska gå på bio och sedan äta middag ihop, som ett sista farväl (hon flyttar hem på torsdag). Det är lite synd men det finns inte mycket man kan göra åt saken! Därefter ska jag hem till min vän James och se "V for Vendetta", som är en av mina favoritfilmer. Det blir en bra dag helt enkelt! Skönt avslut på half-term.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0