29.10.2011

En mysig och regnig dag spenderades på ett café med Emilia eftersom att utbudet på butiken var väldigt glest och tråkigt. Mycket "det här blir vi inte av med"-grejer som jag då inte tänkte betala £20 för. Vi satt på caféet i säkert 3 timmar och pratade skit med varsin Chai latte och sedan varsin ciabatta, det var helt underbart. Så skönt att kunna ha tjejsnack på ett språk som bara vi förstod, det fanns ingenting att skämmas över och vi kunde vara fullständigt öppna. När vi sedan var tvungna att säga hej då, eftersom att hon åker hem på Torsdag så kändes det väldigt tungt och trist. Emilia, om du läser detta - jag vill då inte att du åker! Jag kommer definitivt att sakna henne. Men här ska inte misströstas, för ikväll blir det middag med Daniel, Kerri och Ryan!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Giiiiiirl! Jag åker, hmm, men jag kanske kommer och hälsar på?! Jag kommer sakna dej med bruden, det vet du... PUSSEN

2011-10-29 @ 22:51:53
URL: http://emiliaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0