30.10.2011

Jag är fullkomligt slutkörd. Jag tror aldrig jag varit såhär trött i hela mitt liv (okej, det har jag nog men för tillfället känns det då inte så)! Hela min kropp värker och jag har svårt att hålla ögonen öppna trots att klockan bara är strax efter sju. Visst kan man skylla på det faktum att det har blivit vintertid men jag vill verkligen bara sova och sova och sova! Efter att jag har städat upp lite i mitt rum, lagt fram kläder för morgondagen och gjort mig i ordning för sängen så förväntar jag mig en god natts sömn. Följande vecka är mer stressig än vanligt, så jag behöver vara ordentligt utvilad helt enkelt, speciellt då jag inte är någon vidare morgon människa innan solen stigit upp. Men jag har en underbar helg att se fram emot, så förhoppningsvis håller det humöret uppe under veckan. 
För att inte tala om den bra helgen jag just hade! Igårkväll så gick Daniel och jag ut på middag med Kerri och Ryan, som är ett jättetrevligt par (Ryan är en av Daniels bästa vänner) som vi varit ute med en gång innan. Kerri jobbar som förskolelärare, så vi har mycket att prata om! Vi gick till ett ställe som heter Café Grounded, där vi åt otroligt stora och goda pizzor. Dock klarade vi inte av att äta upp dem, så vi fick kartonger att lägga dem i för att ta hem dem. En god frukost imorse helt enkelt! Därefter bar det av till en okänd plats, ett äventyr som Daniel hade planerat för oss två och vägrade berätta vad det var. Vi åkte till Westonbirt Arbetorum, som är en stor och härlig park fylld av träd som dem ville bevara. Höstfärgerna var otroliga och vi hade en jättetrevlig promenad genom parken! Därefter köpte vi McDonalds mat i brist på fantasi och åkte tillbaka till Daniels för att se på film. Det slutade med att vi båda somnade framför Family Guy och sedan skjutsade han mig tillbaka vid 17-tiden för att jag skulle ha en Sunday Roast Dinner med Mamman, pojken och hans mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0