05.09.2011

Helgen spenderades hos Daniel och jag fick träffa i princip hela hans släkt. Hans släkt träffade jag på en BBQ för att fira hans morbrors 50-års dag (som fyllde år i juli), dem bodde utanför Devizes här i Wiltshire och dem hade en helt otrolig utsikt över en sjö och några kullar - där man kunde se vilda rådjur i flock. Helt fantastiskt! Alla i hans släkt var väldigt trevliga, så det var en fin söndag. När han skulle släppa av mig i Calne så bestämde vi oss för att gå en kort pubrunda med hans bror Jack och Jacks flickvän Katy, det var en intressant insikt i vad Calnes befolkning gör på en söndag kväll. Det blev en tidig kväll helt enkelt men det var inte mig emot, eftersom att fyraåringen hade sin första skoldag idag så behövde jag vara alert!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur gick det med 4 åringens första skoldag?

2011-09-05 @ 20:52:13
Postat av: lena rosén

Roligt att läsa att du får ta del av England och deras folk på riktigt sätt.

Kram Lena

2011-09-05 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0