21.09.2011

Ny familj, nya tag! På söndag flyttar jag in hos en ny familj och jag ser verkligen fram emot det. Först och främst så ska det bli skönt att få tillbaka ett personligt utrymme, då jag för tillfället delar rum med Daniel och Jack vilket fungerar bra men inte direkt är något jag vill göra länge till. För det andra så ska det bli skönt att få bo i en stor stad, mer centralt än tidigare likaså, eftersom att jag då kan göra sådant som jag gillar - t ex scouting, gå på bio eller shoppa. Det kunde jag inte göra i Calne! För det tredje så ser jag verkligen fram emot att få lära känna den nya familjen, som består av en mamma som är advokat och hennes 6-åriga son som älskar Lego och Dr Who. När vi träffades så kom vi väldigt bra överens och pojken var otroligt charmig. Dessutom så bodde dem i ett otroligt vackert, luftigt och ljust hus så det är ett plus i kanten.

Kommentarer
Postat av: lena rosén

Roligt att höra att det ordnat sig för dig.

Hoppas du är frisk nu och redo för nya äventyr.

Hur har det gått med studierna nu när det varit lite rörigt.

Lycka till i din nya familj.

Kram Lena

2011-09-22 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0