27.09.2011

Andra dagen hos den nya familjen och jag trivs fortfarande bra. Har haft problem med stressiga och detaljerade drömmar som får mig att vakna mitt i natten och påverkar hur väl jag sover under natten. Det beror antagligen bara på att jag är bor på en ny plats som jag inte är van vid än. I övrigt så glider livet på precis som vanligt, jag spenderar mina dagar med att promenera till och från pojkens skola, städa huset, plugga psykologi och leka med pojken efter skolan. Ikväll ska jag även laga mat, fisk och potatis - vilket jag aldrig gjort förut så det ska bli spännande att se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: lena rosén

Hej vad heter pojken. ?

Fisk i follie med goda kryddor i är alltid gott.

Kram Lena

2011-09-27 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0