28.09.2011

Idag känner jag mig bara allmänt frusen, seg och trött. Jag hade en otroligt jobbig mardröm i natt och vaknade upp en kvart innan mitt larm gick, så det kändes onödigt att försöka somna om. Jag fick också min lingonvecka idag, vilket jag visste skulle ske men nu har jag ingen motivation till att plugga. Jag vill bara krypa upp i sängen och äta en massa onyttigheter! Just nu sitter jag i matsalen och tittar på How I met your mother medan jag väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga upp den. Sedan ska jag göra mig en liten lunch och därefter dra mig tillbaka för att försöka få lite plugg gjort. Jag har bara ett kapitel att läsa idag och det heter "The brain and behaviour", så det kan bli ganska intressant ändå! Vid halv fyra så ska jag gå och hämta pojken i skolan, det blir första gången då jag hämtar honom från skolan helt på egen hand. Jag hoppas att jag inte går vilse på vägen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0