29.09.2011

Idag blev jag klar med morgonens sysslor vid halv nio eftersom att jag inte behövde ta pojken till skolan, så jag stannade här och städade. Sedan tittade jag på ett program som heter 'Come dine with me' (påminner nog lite om 'Halv åtta hos mig' men med en väldigt rolig kommentator) och gjorde mest ingenting. Jag fixade lite lunch och satte mig sedan och skrev på mitt Personal Statement, jag skrev på det i nästan tre timmar och blev riktigt nöjd! Skrev närmare 500 ord till på min första paragraf och slipade på det jag redan hade, så det känns bra. Däremot var det otroligt svårt (läs: omöjligt) att sedan plugga psykologi efteråt. Ute skiner solen och är närmare 25 grader (precis som igår), jag gör i princip vad som helst för att undslippa att plugga. Jag har målat mina tånaglar inför balen, lagt på en ansiktsmask, gått in på facebook, lyssnat på musik, städat lite och tittat på tv-serier. Jag kan verkligen inte förmå mig själv att fortsätta läsa om "Sensation & Perception", det var otroligt tråkigt och omotiverande! Jag vill tro att jag kommer ta mig igenom dem kvarvarande 60 sidorna idag men är väl medveten om att det inte kommer att ske. Jag kommer sitta och göra ingenting speciellt till det är dags för mig att laga middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0