30.11.2011

Äntligen så har jag läst hela kapitlet om Sensation & Perception! Det var relativt intressant men även väldigt långdraget och jag förstod inte alls vad ögats uppbyggnad hade att göra med psykologi. Men nu är jag väl påläst om alla våra sinnen kan jag ju meddela! Eftersom att pojken sov hos sin pappa i natt, så fick jag också en behövd sovmorgon imorse. Sedan jag klev upp imorse så har jag pluggat, städat lite, tvättat, börjat göra mig i ordning för morgondagens bal och försökt hitta motivation nog att resa mig upp. Jag tänkte nämligen ta en dusch men jag har suttit på samma stol i några timmar nu. Ikväll ska jag sitta barnvakt i ca 2 timmar eftersom att mamman vill gå på ett Network meeting men det ska bara bli roligt, pojken och jag ska äta pizza och kolla på Dr Who alternativt leka med Lego. Meningen var också att jag skulle hämta honom från skolan idag, men tydligen hade han och hans kompis ätit stenar(?!) så mamman sa att hon kunde hämta honom istället. Nu ska jag försöka finna motivation nog för att ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0